OCENA EFEKTYWNOŚCI POMOCY PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ UDZIELANEJ UCZNIOWI……………………………
Data _____________________________
Powód (właściwe zaznaczyć)
q Zakończenie udzielania określonej formy pomocy
q Podsumowanie pomocy udzielanej w ciągu semestru/roku……………….
q Na wniosek (czyj?) ________________________________________________________
Analiza udzielonej pomocy
| Które z realizowanych form i sposobów pomocy były skuteczne? W jakim zakresie? | |
| Które z realizowanych form i sposobów pomocy były nieskuteczne? Dlaczego? | |
| Których form lub sposobów pomocy nie realizowano? Jaka był przyczyna zaniechania? | |
| Które spośród założonych celów udało się zrealizować? | |
| Których celów nie udało się osiągnąć? Co było przyczyną? | |
| Jakie metody pracy z uczniem zespół ocenia jako najskuteczniejsze? | |
| W jakim zakresie nastąpił progres w rozwoju ucznia? | |
| W jakim zakresie nastąpił regres? Dlaczego? |
Wnioski i wskazania do dalszej pracy __________________________________________
_________________________________________________________________________
podpisy osób obecnych na spotkaniu podpis dyrektora
Zespół Szkół Rolniczych w Prudniku informacje o szkole, aktualne wydarzenia, kierunki kształcenia. Znajduje się tu statut szkoły, warunki rekrutacji uczniów, spoty reklamowe. Poznamy tu kadrę pedagogiczną, plan lekcji, działające w szkole koła zainteresowań. Jest to także kronika wydarzeń minionych, odnajdziemy tu notatki z życia klas, które już opuściły mury szkoły.